Τι να πάρω; DIESEL, ΒΕΝΖΙΝΗ ή ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ;

2018-01-10

Τρείς είναι οι κυριότερες κατηγορίες κίνησης και λειτουργίας περονοφόρων ανυψωτικών.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ - DIESEL - ΒΕΝΖΙΝΗ/ΑΕΡΙΟ

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ :

ΥΠΕΡ:

  • Είναι τα πιο φιλικά στο περιβάλλον.
  • Έχουν αθόρυβη σχεδόν λειτουργία
  • Μικρά σε μέγεθος, λόγω της μη χρήσης αντίβαρου αφού η μπαταρία του λειτουργεί ουσιαστικά ως αντίβαρο, καταστώντας τα εύκολα στη χρήση και τις μανούβρες.
  • Οικονομικά μιας και μία πλήρης φόρτιση είναι πιο οικονομική ακόμη και από την πλήρωση ενός ντιζελοκίνητου περονοφόρου ή ενός περονοφόρου με αέριο.
  • Ευκολότερα στο χειρισμό αφού για την οδήγησή τους έχουν μόνο ενα πεντάλ φρένου και ένα γκαζιού, ενώ για την ανύψωση δεν χρειάζεται να αυξάνεις στροφές στον κινητήρα όπως στα περονοφόρα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
  • Φθηνότερα σε συντήρηση μιας και έχουν πολύ λιγότερα κινητά μέρη σε σχέση με τα περονοφόρα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

KATA :

  • Πιο ακριβά στην κτήση τους
  • Δεν είναι πάντα διαθέσιμα μιας και χρειάζονται φόρτιση κατά την διάρκεια της οποίας δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν (εκτός κι αν ο ιδιοκτήτης έχει προμηθευτεί έξτρα μπαταρία αλλά και πάλι η αλλαγή της είναι σχεδόν αδύνατη ή ακόμη και αν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής αυτή είναι πολύ χρονοβόρα). Επίσης πρόβλημα θα αντιμετωπίσετε σε πιθανές διακοπές ρεύματος.
  • Δεν κινούνται σε όλα τα εδάφη (χώμα, χαλίκι, ανώμαλο έδαφος) και απαιτούν καλά στρωμένη άσφαλτο, τσιμέντο ή βιομηχανικό δάπεδο. Η χρήση τους σε ανώμαλα εδάφη ή σε χώρους (π.χ. ράμπες) με κλίση αυξάνει την κατανάλωση της μπαταρίας.
  • Οι βλάβες τους συχνά είναι δύσκολες στον εντοπισμό τους, λόγω πολλών ηλεκτρονικών μερών και φυσικά είναι χρονοβόρες και ακριβότερες στην επισκευή τους σε σχέση με τα περονοφόρα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

DIESEL :

ΥΠΕΡ :

  • Είναι ιδανικά για χρήση σε εξωτερικούς χώρους. Δεν ενδίκνυται, και σε πολλές περιπτώσεις απαγορέυεται, η χρήση τους σε εσωτερικούς χώρους.
  • Είναι πιο οικονομικά στη χρήση και ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ δίνει περισσότερες ώρες λειτουργίας από ένα βενζινοκίνητο ή αερίου.
  • Η μεγαλύτερη ροπή στρέψης ενός ντιζελοκινητήρα τα καθιστά πιο "δυνατά" και ανθεκτικά σε σκληρή χρήση σε σχέση με κάποιο ηλεκτρικό ή βενζινοκίνητο. Η ανύψωση και h μεταφορά μεγάλων φορτίων καθώς και η χρήση έξτρα προσαρτημάτων (π.χ. περιστροφή, ανοιγόμενα πηρούνια, κουβάς, αρπάγη, κ.λ.π.) γίνεται ευκολότερα και με γρηγορότερο ρυθμό.
  • Οι κινητήρες τους, λόγω της λειτουργίας τους σε χαμηλότερες στροφές αλλά και της χρήσης ανθεκτικότερων μετάλλων, έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής απ΄ότι ένας αντίστοιχος βενζινοκινητήρας.

KATA :

  • Πιο θορυβώδη
  • Τα καυσαέριά τους είναι πιο επιβλαβή ενώ αφήνουν μυρωδιά και επικαθήσεις σε κτίρια, μηχανήματα αλλά και υλικά και εμπορεύματα. Πολλές φορές μπορεί να ενεργοποιήσουν συναγερμούς φωτιάς σε κλειστούς χώρους.
  • Μεγαλύτερα σε μέγεθος από τις άλλες δύο κατηγορίες και χρειάζονται περισσότερο χώρο για να κινηθούν.
  • Ελαφρώς ακριβότερα από τα βενζινοκίνητα και φθηνότερα των ηλεκτρικών.
  • Παρουσιάζουν τις λιγότερες βλάβες και απαιτούν μικρότερο κόστος συντήρησης σε σχέση με τα βενζίνης αλλά υψηλότερο σε σχέση με τα ηλεκτρικά.

ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ / ΑΕΡΙΟΥ :

ΥΠΕΡ :

  • Διάσημα για το μικρό κόστος κτήσης τους.
  • Ικανά να λειτουργούν τόσο σε εσωτερικούς "κλειστούς" όσο και εξωτερικούς χώρους.
  • Πιο μικρά σε μέγεθος από τα ντιζελοκίνητα άρα και πιο εύκολα να χρησιμοποιηθούν σε στενότερους χώρους.
  • Πιο αθόρυβα σε σχέση με τα ντιζελοκίνητα και με λιγότερο βλαβερά καυσαέρια ειδικά αν κινούνται με αέριο. Ακόμη και με την χρήση βενζίνης, ως κύριο καύσιμο, μπορούν να δεχτούν καταλύτες που μειώνουν τις βλαβερές εκπομπές.
  • Αν και πλέον οι ταχύτητες κίνησης αλλα και ανύψωσης ιστού τείνουν να είναι ίδιες για όλους τους τύπους, εντούτοις τα βενζινοκίνητα είναι τα πιο γρήγορα. Αυτό οφείλεται αφενός στην μεγαλύτερη ροπή κινητήρα από των ηλεκτρικών και πιο μικρού μεγέθους/βάρους αλλά και πιο άμεσης απόδοσης τους απο των ντιζελ.
  • Το συνολικό βάρος τους είναι το μικρότερο σε σχέση με ένα ίδιο ηλεκτρικό ή ντίζελ.
  • Οι κραδασμοί και η θέση οδήγησης είναι χαμηλότερα σε σχέση με των ντίζελ αλλά υψηλότερα από των ηλεκτρικών.

KATA :

  • Παρότι πιο φθηνά στην κτήση είναι ακριβότερα σε χρήση (κόστος καυσίμου, μεγαλύτερη κατανάλωση, ακριβότερη συντήρηση)

Εσείς...τι θα διαλέγατε;

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ - DIESEL - ΒΕΝΖΙΝΗ/ΑΕΡΙΟ

Αν το παραπάνω άρθρο σας άρεσε, γράψτε ένα σχόλιο, μία κριτική ή την άποψή σας για το μηχάνημα που έχετε καθώς και με ποιά κριτήρια το αγοράσατε. Τελικά κάνατε τη σωστή επιλογή;

Με αυτόν τον τρόπο ελπίζω ότι βοηθάμε τους υποψήφιους αγοραστές να καταλήξουν στην καλύτερη απόφαση βάσει εμπειριών και όχι επειδή "κάποιος" θέλει να μας πουλήσει κάτι.


Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε